ImageImage

Complit er eneste sertifiserte Zendesk Master Partner i Norge. Vi bistår kunder med alle behov innenfor Zendesk området. Vårt team av sertifiserte Zendesk konsulenter har tung Zendesk kompetanse og lang erfaring i bruk av løsningen i ulike oppsett for et bredt spekter av kunder. Vi hjelper både nye kunder med den første implementeringen, og vi bistår kunder som har kjørt løsningen en stund med restrukturering og optimalisering.

Zendesk tjenester fra Complit

  • Kjøp Zendesk Suite lisenser av oss
  • Implementering av Zendesk
  • Tilpasninger og optimalisering
  • Lisensrådgivning og kostnadseffektivisering
  • Behovsanalyser og workshops for kartlegging av arbeidsflyter og prosesser
  • Opplæring av brukere og administratorer
  • Integrasjoner og utvikling av apper
  • Forvaltning av Zendesk – administrator til leie
  • Norsk Zendesk Support
  • Rapportering og innsikt

Zendesk Support Suite

Image

Zendesk Support utgjør grunnmuren i den operasjonelle kundeservicen. Support-løsningen er en multikanal ticket løsning, hvor alle henvendelser blir håndtert i et felles support ticket system. Ticketløsningen håndterer køer, arbeidsflyter, prioriteringer, SLA overvåkning, integrasjoner og rapportering på en effektiv måte. Med markoer, visninger, triggere og automatiseringer kan man effektivisere arbeidsflyten i kundesenteret. På denne måten kan medarbeidere på kundesenteret bruke tiden på de viktigste oppgavene.

Image

Zendesk Guide gir muligheter for å bygge hjelpesenter som gir kundene svar på ofte stilte spørsmål. Hjelpesenteret er en webportal som kan integreres med bedriftens øvrige websider for en integrert opplevelse. I tillegg kan artikler i Zendesk Guide brukes for intern dokumentasjon av prosesser, rutiner og faglig innhold slik at kunnskap deles effektivt mellom ansatte.

Image

Zendesk Chat gir kundene mulighet til rask og effektiv chat med kundeservice. Chat-løsningen er helt integrert med Zendesk support. Det opprettes automatisk en ticket når en ny chat sesjon startes. Chat widgeten kan plasseres på bedriftens nettsider, der det er mest hensiktsmessig. På denne måten er det mulig for kundeservice å gi support via chat, direkte fra ulike nettsider.

Image

Zendesk Talk er en skybasert Callsenter software, innebygd i Zendesk. Dette gjør at kunder kan ringe inn til et callsenter, som eksisterer i miljøet kundeservice behandler henvendelser fra andre kommunikasjonskanaler. På denne måten har de kontaktinformasjon og tidligere historikk tilgjengelig under samtalen. Dette gjør at man kan fokusere mer på samtalen fremfor å registrere informasjon.

Image

Zendesk Explore er et analyseverktøy som lar bedrifter måle eksisterende kundeopplevelser og visualiserer bedriftens forbedringspotensiale. Det er lettere å optimalisere eksisterende kundeservice når man kan navigere med faktiske tall og målinger. Zendesk Explore muliggjør i tillegg en dypere forståelse av kundene, I tillegg til hva bediften gjør som fungerer og ikke fungerer.

Image

La oss skape din CRM løsning med Zendesk Sunshine, Zendesk’s åpne og flexible CRM plattform. Med Sunshine kan du sømløst samle alle kundedata og begynne å analysere den, uavhengig av hvor dataen er lokalisert. Sunshine er rask, kraftfull og gir deg frihet til å skape hva enn du måtte ønske. Sunshine kan integreres sømløst med Zendesk Sell CRM.

Image

Med Zendesk Gather kan du enkelt og raskt etablere et community forum for dine kunder. Med Gather kan dine kunder kommunisere med hverandre og gi feedback om f.eks produkter og erfaringer. Gather er et svært verdifullt verktøy for våre B2B kunder.

Zendesk Conversations. Med Conversations kan du legge til alle dialoger oprettet i forskjellige kanaler og etablere en single "kundesamtale", som du igjen kan utvide til interaktiv "messaging".

Zendesk

Zendesk er en global markedsleder innenfor kundeservice og supportløsninger. Selskapet har mer enn 3500 ansatte og over 160.000 betalende kunder over hele verden. Løsningen har etablert seg som ledende på brukervennlighet.

Årlig håndteres flere milliarder saker gjennom Zendesk plattformen, og mange svært kjente selskaper har valgt å basere sin kundekundeservice på Zendesk plattformen på grunn av plattformens skalerbarhet, sikkerhet og robusthet. I et globalt marked hvor kundeservice blir stadig viktigere, står Zendesk frem som en plattform for selskaper som ønsker å være ledende på kundeservice.

Zendesk består av ulike komponenter som sammen utgjør Zendesk plattformen. Zendesk Support er grunnstammen i løsningen og alle andre komponenter er integrert med denne. Zendesk Talk er telefoni komponenten, mens Zendesk Chat har chat funksjonalitet. Zendesk Guide er portal, hjelpesenter og FAQ, mens Zendesk Explore er rapporteringsmodulen.

Zendesk Support Suite er en omnikanal kundeservice-plattform som dekker kundehenvendelser via alle kanaler samlet på ett sted. Rapporteringsmulighetene er store, og man kan sette opp strukturerte arbeidsflyter for en effektiv og kvalitetssikret kundeservicefunksjon.

Det er lett å komme i gang med løsningen, samtidig som det er svært store utbyggingsmuligheter for virksomheter som ønsker omfattende løsninger for kundeservice og support. Zendesk har et godt utbygget API, og det er store integrasjonsmuligheter med andre applikasjoner og tjenester. I tillegg finnes det i Zendesk Marketplace et stort utvalg av ferdige integrasjoner og mer enn 1000 apper.  
Zendesk benyttes av både små og store virksomheter over hele verden, og har mange av de største, internasjonale selskapene på sin kundeliste. Løsningen er svært robust, og er hostet på flere lokasjoner i sikre datasentre hos AWS.

Med Zendesk kan man utvikle og realisere en kundeservicestrategi som dekker alle kanaler, og vil dermed kunne bidra til økt effektivisering og kundetilfredshet.

Dette gir gevinster som:

  • Styrket kundedialog gjennom effektiv bruk av funksjonalitet som bidrar til raskere kundebehandling, økt sannsynlighet for riktig løsning på henvendelse, kvalitetssikret kommunikasjon og valgfri kommunikasjonskanal.
  • Full oversikt over interaksjonshistorikk mot kunder siker at alle henvendelser blir besvart og kan gjenfinnes i ettertid, samt økt innsikt gjennom sterke rapporteringsfunksjoner.
  • Enklere saksbehandling mot kunder gjennom støtte for strukturerte arbeidsprosesser, automatiseringer og integrasjoner.
  • Man får en sporbar og delt interaksjonshistorikk mot kunder på tvers av kanaler. Man vil kunne understøtte arbeidsprosesser som er kanaluavhengige, og gjennomføre saksbehandling som inkluderer kunder og ansatte i et felles system.
  • Med løsningen vil kundene i større grad kunne velge hvilken kanal de vil benytte, og de vil også i større grad kunne velge mellom selvbetjening eller dialog med betjent kundeservice.
BOOK ET INTRODUKSJONSMØTE TIL ZENDESK SUITE